سگهاي سرزمينم برادران ما هستند!! حق حيات حيوانات سرزمينم فرياد من است.
اولي: شنيدهاي که عدهاي از خدا بي خبر چه به جان سگها آورده اند؟ با سرنگ پر از اسيد به جان آنها افتاده و آنها را با زجر معدوم کرده اند. انگار نه انگار که سگها هم انسانند؛ اصلا برابري حقوق سگ و انسان آرزوي ماست؛ حقوق زن = حقوق مرد؛ اصلا سگها فرشته اند. سگهاي سرزمينم خواهران و برادران ما هستند!! حق حيات حيوانات سرزمينم فرياد من است!! بد رفتاري با حيوانات = افزايش خشونت در جامعه؛

دومي: خب در اينکه فعل اشتباه بوده و نبايد با مخلوق خدا چنين کرد که شکي نيست!! اما چرا جو گير مي شي !!سگها انسانند يعني چه؟؟ داد و بيداد براي سگهاي سرزمين يعني چه !! پلنگهاي در حال انقراض سرزمينت که تند و تند کشته ميشن حيوان سرزمينت نيستن!! شکار حيوانات افزايش خشونت نبوده که تو اين چند سال اخير نريختين تو خيابونا؟ اصلا يه سوال؛ سگها چند درصد از جامعه شما رو تشکيل ميدن؟

اولي: بجاي گير دادن بپوش بريم سازمان محيط زيست تجمع کنيم ...هم فاله هم تماشا... تازه تو بستهبندي جديد سانديس هم ميدن !!
دومي: آقا من يه سوال مبنايي دارم؛ نه که احترام به مخلوق خدا بد باشه ها ...خيلي هم خوبه... اما سوالم اينه که تا حالا براي ۶۵۰۰ کشته تصادفات جادهاي اينجوري تجمع کردين و گلوتونو پاره کردين؟ بعد حالا تجمع ميکني براي سگهاي سرزمينت!! بعد انتظار داري ماهم باورمون بشه که تو به فکر مخلوق خدا و انسانيت و حيوانيتي... مارو گير آوردي؟؟!! الحق و الانصاف که با اين سطح دغدغه مندي بايد بهت گفت سگواپس!! برو به سگواپسيت برس!!

اولي: بي ادب!! بجاي اين حرفا بايد از من حمايت کني... من هم حق زندگي دارم!!
دومي: بي ادب چيه ... تو واسه خاک بر سري مردم اهواز اينجوري بهم نريختي که براي سگ کشي بهم ريختي!! من که نميگم بده ... ميگم دغدغه هاتو اولويت بندي کن سگواپس!! همين!! بعدشم انگار حالت خوب نيست. از شدت علاقه به سگ دچار همزات پنداري شدي گويا !!اوه اوه ...تبت هم که رفته بالا !!نکنه لپتوز پيروز* سگي گرفته باشي ...
* لپتوز پيروز نوعي بيماري باکتريايي تک گير مشترک بين سگ و انسان است و با شدتهاي مختلفي بروز ميکند. واکسيناسيون سگ توسط دکتر دامپزشک در دو تا سه نوبت متوالي با فواصل معين در اولين بار و واکسيناسيون سالانه خطر بيماري را در سگ به صفر ميرساند.




