بر اساس ابلاغیه استانداری، بخشنامه کاهش ساعات اداری ناشی از گرمای هوا از امروز ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، لغو شد و زمان کار به روال عادی بازگشت.
بر این اساس ساعت کاری ادارات خوزستان از ۷:۳۰ تا ۱۵:۴۵ می باشد.
منبع : باشگاه خبرنگاران
منبع : باشگاه خبرنگاران