سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 66745
تاریخ انتشار: 08/شهريور/1396 - 15:39
اخبار کوتاه/ورزشی

مهاجم تراکتورسازی بخشیده شد

طبق اعلام مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محرومیت فرزاد حاتمی به پایان رسیده و مهاجم تراکتورسازی می‌تواند در بازی با پدیده سرخپوشان را همراهی کند.

مهاجم تراکتورسازی بخشیده شد

سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، باشگاه تراکتورسازی با توجه به برنامه مسابقات جام حذفی و دیدار با پدیده در اولین بازی این رقابت‌ها درخواست خود را جهت کاهش محرومیت فرزاد حاتمی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

بر همین اساس روز سه شنبه کمیته اخلاق و مسئولان سازمان لیگ به صورت مکتوب از پایان مدت محرومیت مهاجم تراکتورسازی خبر دادند.

حاتمی دو جلسه از همراهی سرخپوشان محروم بوده که با توجه به غیبت در دو بازی قبلی مقابل نفت و سایپا دوران محرومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای حضور در مسابقه جام حذفی مقابل پدیده و همینطور ادامه بازی های لیگ نخواهد داشت.

منبع : مشرق

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما