یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 48939
تاریخ انتشار: 03/اسفند/1395 - 14:40
فرمانده نیروی زمینی سپاه

شلیک دوش پرتاب ضد هوایی میثاق

فرمانده نیروی زمینی سپاه از شلیک دوش پرتاب ضد هوایی میثاق در رزمایش پیامبر اعظم ۱۱ خبر داد.

 شلیک دوش پرتاب ضد هوایی میثاق

به منطقه عمومی تایباد، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه افتتاح بیمارستان سیار شهید شوشتری در منطقه کاریز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سلاح دوش پرتاب میثاق در بخشی از رزمایش پیامبر اعظم 11 شلیک شد و توانست یک هدف هوایی را منهدم کند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقرار بیمارستان سیار شهید شوشتری در منطقه کاریز گفت: اقدامات مناسبی برای ارائه خدمات پزشکی اعم از اتاق عمل و برخی دیگر از خدمات تخصصی در این بیمارستان انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: امروز دفاع از کوی برزن جزو برنامه است که در منطقه تایباد انجام می‌شود.

منبع : تسنیم

نظرات بینندگان
نظرات شما