به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایرنا
«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز ۲۷ اردیبهشت در تماس تلفنی با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر، پیرامون آخرین تحولات منطقهای به تبادل نظر پرداخت.



