یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
  • امسال مقصد موکب‌داران عراقی اربعین تغییر کرد

  • باب‌المندب؛ فرصتی به سبک هرمز

  • نخست‌وزیر آرژانتین استعفا داد

  • حملات وحشیانه اخیر آمریکا نقض صریح تفاهمنامه است

  • اروپای آقااجازه؛ از شریک تحریم تا شریک جنگ رمضان

  • ۲ هزار میلیارد وجه رایج مملکت از بورس رفت

  • زمان بازگشایی مصلی تهران برای وداع با قائد شهید

  • از بند یازدهم تفاهمنامه تا فشارهای چندوجهی بر کاخ سفید + عکس

  • استقلال برای گل ملی رامین رضاییان پوستر منتشر کرد+ عکس

  • این رو دست به دست کنید برسه به دست ترامپ

  • هشدار نبیه بری درباره فتنه جدید علیه لبنان

  • اختلال دوباره به خدمات بانک‌های ملی و صادرات

  • بسته‌شدن کامل تمامی ورودی‌های تهران از این تاریخ

  • وضعیت جوی تهران و قم در روزهای تشییع رهبر شهید

  • تداوم تولید نفت ونزوئلا پس از زمین‌لرزه سهمگین

  • حضور شهباز شریف در مراسم تشییع رهبر شهید

  • نظامیان اسرائیلی از لبنان خارج شوند

  • توافق‌های لبنان و ایران متناقض هستند

  • حکم پرونده مؤسسه مولی‌الموحدین صادر شد

  • قیمت خودرو امروز 6 تیر

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 424966
    تاریخ انتشار: 24/ارديبهشت/1405 - 12:55
    عراقچی:

    ما مانعی در تنگه هرمز ایجاد نکرده‌ایم

    وزیر امور خارجه گفت: ما هیچ مانعی در تنگه هرمز ایجاد نکرده‌ایم. این آمریکاست که محاصره ایجاد کرده است

    ما مانعی در تنگه هرمز ایجاد نکرده‌ایم

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، 

    سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با پرس.تی.وی گفت که تنگه هرمز اکنون بیش از هر چیز از تجاوز آمریکا و محاصره‌ای که بر آن تحمیل کرده، آسیب می‌بیند.وی افزود: از نظر ما، تنگه هرمز برای تمامی کشتی‌های تجاری باز است، اما آن‌ها باید با نیروهای دریایی ما همکاری کنند.

     

    عراقچی بیان کرد: ما هیچ مانعی ایجاد نکرده‌ایم. این آمریکاست که محاصره ایجاد کرده است و امیدوارم این وضعیت با رفع این محاصره غیرقانونیِ تحمیل‌ شده از سوی آمریکا پایان یابد.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما