دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
  • تخریب منزل یک فلسطینی در قدس اشغالی / فیلم

  • حساب بانکی های مرتبط با شبکه‌های قمار مسدود شد

  • پروژه حسینه کردن کاخ سفید را پیش می‌بریم

  • احتمال افزایش اعتبارکالابرگ در تیرماه

  • فیلم/ خلاصه بازی نیوزیلند ۱ - مصر ۳

  • پیروزی تاریخی مصر به ضرر ایران

  • پزشکیان فردا به اسلام‌آباد می‌رود

  • درگیری مسلحانه در دهلران با ۲ کشته و ۳ زخمی

  • سرمربی بلژیک: باید سه هیچ می‌بردیم

  • ردپای تلگرام در پرونده خرابکاری املاک نخست وزیر انگلیس

  • انفعال مقابل فیفا تا کجا؟

  • قدرت تامین ارزی بانک مرکزی با آزادسازی منابع افزایش می یابد

  • آخرین تلاش پرسپولیس برای خرید سهمیه لیگ یکی

  • رزمایش «فوری» تایوان در بحبوحه تنش‌ها با چین

  • لحظه ریزش سقف معبد درحال ساخت روی سر مردم / فیلم

  • ۶ میلیارد یورو تعهد ارزی وصول شد

  • واکنش هیئت مذاکره کننده ایران به تهدیدهای ترامپ

  • اسرائیل برای خروج از جنوب لبنان سه شرط تعیین کرد

  • مواضع ایران در نشست چهارجانبه صریح و روشن مطرح شد

  • سنگ‌ تمام مورینیو برای بیرانوند

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 424941
    تاریخ انتشار: 23/ارديبهشت/1405 - 20:44

    عراقچی وارد هند شد

    وزیر امور خارجه کشورمان جهت شرکت در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس وارد دهلی نو شد.

     عراقچی وارد هند شد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از مهر

    سید عباس عراقچی برای شرکت در نشست وزاری امور خارجه کشورهای عضو بریکس وارد دهلی نو شد.

    نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس قرار است روزها پنجشنبه و جمعه در دهلی نو با تمرکز بر همکاری چندجانبه، ثبات منطقه‌ای و تاب اوری اقتصادی برگزار شود.

    قرار است در این سفر عراقچی با همتای هندی خود و سایر مقامات شرکت کننده دیدار و گفتگو کند.

    هند ریاست فعلی این اتحاد اقتصادی را بر عهده دارد.

    جمهوری اسلامی ایران،‌ برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی، امارات متحده عربی و اندونزی ۱۰ عضو گروه بریکس را تشکیل می‌دهند. این گروه همچنین دسته جدیدی با عنوان شریک را برای کشورهای علاقه‌مند به همکاری ایجاد کرده است.

    این نشست مقدمه‌ای بر هجدهمین اجلاس بریکس است که قرار است در ماه سپتامبر در دهلی نو برگزار شود.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما