به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»
از روابط عمومی برج میلاد، روشنایی این برج از زمان اقامه نماز مغرب تا ساعت ۲۱ امشب خاموش خواهد شد.
این اقدام به منظور ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید انقلاب انجام میشود.
برج میلاد به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران، در مناسبتهای ملی و مذهبی با اجرای برنامهها و اقدامهای نمادین، همدلی خود را با مردم و رویدادهای مهم کشور نشان میدهد.



