به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان
تیم ملی وزنهبرداری ایران در آستانه رقابتهای قهرمانی آسیا (ناگویای ژاپن)، اردوی آمادهسازی خود را در شهر اردبیل آغاز کرده است.
بهداد سلیمی سرمربی تیم ملی گفت: این اردو با هدف افزایش آمادگی جسمانی، اجرای برنامههای تخصصی و تقویت هماهنگی میان اعضای تیم برگزار میشود و جمعی از برترین وزنهبرداران کشور در آن حضور دارند. ملیپوشان پس از پایان این اردو، راهی مسابقات آسیایی خواهند شد.



