به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»
متفاضیان سفر عتبات میتوانند از طریق مرزهای زمینی به زیارت عتبات بروند. رئیس سازمان حج و زیارت علیرضا رشیدیان میگوید که «افرادی را که تا پایان فروردین ثبتنام کردهاند، اعزام میکنیم.» از نهم اسفند با جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشورمان سفرهای هوایی عتبات لغو و اعزامها به صورت زمینی انجام شد. از ۲۳ فروردین هم با آغاز سفرهای نوروزی عتبات، سازمان حج بر اساس برنامه اعزامها را ساماندهی کرد.

حالا که ۲ روز تا تحویل سال جدید باقی مانده و برخی در حال آماده شدن برای سفر هستند و بهی دیگر از مشتاقان زیارت عتبات در سال جدید، با توجه به وضعیت جنگی از سفر انصراف دادهاند. سازمان حج اعلام کرد که «هزینه پرداخت شده این افراد را برمیگردانیم.»



