شنبه 06 تير 1405 - Sat 27 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 414534
تاریخ انتشار: 17/آذر/1404 - 13:44

بنزین سه نرخی هفته آینده اجرا ‌می‌شود

یک منبع در دولت به خبرنگار فارس گفت که « زمان اجرای بنزین سه نرخی هفته آینده خواهد بود.»

بنزین سه نرخی هفته آینده اجرا ‌می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» 

یک منبع در دولت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که « زمان اجرای بنزین سه نرخی هفته آینده خواهد بود.»
طبق مصوبه ۱۴ آبان، قرار است قیمت‌ها به شکل زیر اعمال شود:بنزین سهمیه‌ای: ۱۵۰۰ تومانبنزین نیمه‌آزاد: ۳۰۰۰ تومانبنزین نرخ سوم: ۵۰۰۰ تومانهمچنین مدیر سامانه هوشمند سوخت صبح امروز اعلام کرد که از این پس هر فرد فقط برای یک خودرو سهمیه بنزین یارانه‌ای خواهد داشت.
حدود ۳ میلیون نفر بیش از یک خودرو دارند و باید در سامانه‌ای که به‌زودی معرفی می‌شود، خودروی اصلی خود را برای دریافت سهمیۀ ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ تومانی ثبت کنند.کارت سوخت سایر خودروهای این افراد باطل می‌شود و برای آن خودروها کارت جدید با سهمیه ۱۶۰ لیتر بنزین ۵ هزارتومانی صادر خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما