شنبه 06 تير 1405 - Sat 27 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 401545
تاریخ انتشار: 30/ارديبهشت/1404 - 12:52

آتش‌سوزی در پایتخت بدون مصدوم بود

آتش‌سوزی در یکی از برج‌های مسکونی واقع در محدوده بزرگراه حکیم – باکری به مرکز فرماندهی اورژانس تهران گزارش شد؛ حادثه‌ای که با اعزام فوری نیروهای امدادی خوشبختانه بدون مصدوم بود.

آتش‌سوزی در پایتخت بدون مصدوم بود

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از مهر

دقایقی پیش گزارشی از وقوع حریق در یکی از برج‌های مسکونی در محدوده بزرگراه حکیم به سمت غرب، تقاطع با بزرگراه شهید باکری، به مرکز فرماندهی اعلام شد.

وی گفت: این حادثه مصدوم نداشته است و پس از دریافت گزارش، دو دستگاه اتوبوس عملیاتی و چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و تیم‌های امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند.

نظرات بینندگان
نظرات شما