دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 399531
تاریخ انتشار: 02/ارديبهشت/1404 - 11:44

پهلوگیری کشتی حامل برنج دولتی در بندر امام

مدیر غله و خدمات بازرگانی بندرامام خمینی گفت: کشتی حامل ۲۷ هزار و ۵۰۰ تن برنج وارداتی دولتی در اسکله ۲۶ بندرامام خمینی(ره) پهلو گرفت و در حال تخلیه است.

پهلوگیری کشتی حامل برنج دولتی در بندر امام

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از  خبرگزاری فارس ،

بندر امام خمینی، احمدرضا ابوالحسنی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: کشتی Yassin Bey، حامل ۲۷ هزار و ۵۰۰ تن برنج خریداری شده از طرف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، به عنوان اولین کشتی حامل برنج وارداتی در سال جاری، در اسکله ۲۶ بندر امام خمینی(ره) پهلو گرفت.

وی افزود: این محموله به منظور تنظیم بازار عرضه کالاهای اساسی و تامین امنیت غذایی و نیازهای داخلی وارد شده است که در انبارهای ذخیره‌سازی استاندارد کالاهای اساسی تخلیه شده و فرآیند حمل آن با هماهنگی کامل به مراکز مورد نظر در سطح کشور صورت می پذیرد.

مدیر غله و بازرگانی بندرامام خمینی(ره) افزود : ورود این کشتی به بندر امام خمینی، آغاز عملیات تأمین و توزیع پایدار برنج در سال ۱۴۰۴ محسوب می‌شود و با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان و مدیریت بازار انجام گرفته است.

منبع : خبرگزاری فارس

نظرات بینندگان
نظرات شما