دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 398696
تاریخ انتشار: 22/فروردين/1404 - 17:54

عملیات روانی آمریکایی‌ها

عملیات روانی آمریکایی‌ها

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ،

یک کاربر فضای مجازی در توئیتی نوشت:

 

اسیر عملیات روانی آمریکایی‌ها نشویم!

 

از خودمان سوال کنیم چرا امریکایی‌ها چندین و چند بار در اظهارات متناقض در سطح مقامات رسمی دیپلماسی و تصمیم گیرشان بازی مذاکرات مستقیم و غیر مستقیم است را مطرح می‌کنند؟!؟

 

می‌دانند که ایران از منافعش در منطقه کوتاه نمی‌آید و ممکن است این مذاکرات دستاوردی برایشان نداشته باشد تلاش می‌کنند با بازی مستقیم و غیر مستقیم در داخل ایران در بین جامعه ایران فضای بدبینی را افزایش دهند تا در مراحل بعدی با عملیات روانی آمریکایی‌ها موجب شعله‌ور سازی آشوب ها باشد.

 

نظرات بینندگان
نظرات شما