چهارشنبه 22 اسفند 1403 - Wed 12 Mar 2025
بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
  • پیچیدگی مواجهه با واسطه‌گری روسیه

  • سوریه در میانه ناآرامی و اتحادی تاریخی!

  • وارونگی «پایان تاریخ» ترامپ، کاتالیزور است

  • بغض و دلتنگی مریم سعادت برای شخصیت عروسکی «زی‌زی گولو»

  • روایت جدید اینترنشنال از ماه رمضان در ایران

  • اصرار قلدرها به مذاکره برای تحمیل توقعاتشان است؛ ایران نخواهد پذیرفت/ یکی از خطرناکترین مسائل در مدیریت‌ها، عدم تصمیم‌گیری و ترک‌فعل است+ فیلم

  • رونالدو با رکورد جدید و بی نظیر به دیدار استقلال می آید

  • حمایت یک مفسد اقتصادی از موزیک جدید ساسی مانکن/ حنجره‌ شیطانی که فقط برای ابتذال و توهین به مقدسات می‌خواند+عکس و فیلم

  • استقلال با مشکل روبرو شد/سه بازیکن اصلی استقلال غایب هستند+اسامی

  • ترامپ: نامه به رهبر ایران را دیروز ارسال کردم/نمایندگی ایران در نیویورک: تاکنون نامه‌ای از سوی ترامپ دریافت نکرده‌ایم

  • ارکستر موسیقی ملی ایران به استقبال بهار

  • تیراندازی نیروهای دولت حاکم سوریه به سوی خانه‌ی مخالفان

  • فضاپیمای استارشیپ برای دومین بار منفجر شد

  • ایران نیاز به واسطه ندارد؛ روسیه مراقب کلاهبرداری آمریکا باشد

  • پرونده مهدی یراحی مختومه شد

  • پرسپولیس با دو مصدوم،احتمال به کار گیری یک ستاره جوان به عنوان فیکس

  • با تخریب جنگل‌ها و تبدیل کاربری اراضی کشاورزی مقابله شود+عکس

  • سیاستمداری که بازی سیاسی" استعفاء کردن" را بخوبی بلد است

  • درخواست ترامپ از پوتین برای میانجی‌گری جهت مذاکرات هسته‌ای با ایران

  • پایان وفاق و خیرخواهانه با رئیس جمهور

  • بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
    |ف |
    | | | |
    کد خبر: 396116
    تاریخ انتشار: 11/اسفند/1403 - 14:11

    نتیجه تست‌های شبانه تراموا در تهران

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به موفقیت آمیز بودن تست‌های شبانه ۲ رام تراموای ۳ کابین در تهران از احتمال انجام تست‌های روزانه با تراموای ۴ کابین خبر داد.

    نتیجه تست‌های شبانه تراموا در تهران

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از مهر

    احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره نتیجه تست تراموای ۳ کابین چرخ لاستیکی که در قالب ۸ شب انجام شد، اظهار کرد: این تست‌ها شامل بررسی ظرفیت بارگیری مسافر با وزن‌های ۴، ۸ و ۱۶ تن، تست سرعت و حرکت ایزوله شده تا پایانه آزادی با همراهی پلیس، و همچنین حرکت عادی از پایانه آزادی به تهران پارس با توقف در ایستگاه‌ها بود. در این تست‌ها، مقدار شارژ تراموا محاسبه شد و مشخص شد که دو دستگاه تراموای وارداتی به تهران، مصرف شارژ متفاوتی داشتند؛ به طوری که یکی از آن‌ها ۱۵ تا ۱۶ درصد شارژ کمتری مصرف کرده بود که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

    وی افزود: تست‌های انجام‌شده از جمله شعاع گردش، ورود و خروج به میادین و پایانه آزادی، حرکت در لاین ویژه، عملکرد خط‌خوان و سیستم خودران، بررسی شیب و ورود به زیرگذر، بدون مشکل خاصی انجام شدند. توجه به ظرفیت باتری تراموا و استفاده از شارژرهای پاندیگراف در ایستگاه‌ها یا به صورت سقفی روی تراموا و همچنین شارژ بین‌راهی، باید در دستور کار قرار گیرد.

    وی ادامه داد: خرید تراموا بر اساس محاسبات و تحقیقات کارشناسان برای ۴ کابین تعیین شده است. در جلسات با طرف چینی، اعلام شد که تراموای فعلی ظرفیت جابجایی ۸۰ کیلومتر را دارد که با احتساب ۲۰ درصد استندبای، در نهایت ۶۷ تا ۷۰ درصد از آن قابل استفاده است. در حالی که تراموای ۴ کابین ظرفیت جابجایی ۱۲۰ کیلومتر را دارد که حدود ۱۰۰ کیلومتر آن قابل اتکا است.

    قیومی با تاکید بر موفقیت آمیز بودن تست‌های روزانه و آموزش‌های فنی گفت: که طبق جلسه هفتم اسفند، قرار شد طرف چینی اعلام کند که آیا تست‌ها با ترامواهای فعلی ادامه خواهد یافت یا تراموای ۴ کابین که دو دستگاه اولیه به ایران منتقل شوند تا تست‌های باقی‌مانده انجام شود.

    وی تاکید کرد: نکات مطرح‌شده توسط ارگان‌های درگیر در این پروژه جمع‌بندی شده و قرار است مکاتبه‌ای از طریق مدیرعامل مترو انجام شود تا تمامی درخواست‌ها و نکات به صورت کتبی به طرف چینی ارائه گردد. این درخواست‌ها شامل بررسی امکان تولید تراموای ۴ کابین با مشخصات فنی مورد نیاز ایران است. پس از تصویب نهایی و اجرای قرارداد، موضوعات دیگری مانند آماده‌سازی خط، تغییر ایستگاه‌ها، طول مسیر، دسترسی مردم به ایستگاه‌ها، نوع استفاده از تراموا در خط، ورود و خروج به پایانه آزادی، و مباحث ایمنی، ترافیکی و هوشمندسازی تقاطع‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما