سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 393229
تاریخ انتشار: 10/بهمن/1403 - 19:38

دعوت سرمربی پرسپولیس از «یواخیم لو»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از یواخیم لو برای سفر به ایران دعوت کرده است.

دعوت سرمربی پرسپولیس از «یواخیم لو»

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از مهر

 اسماعیل کارتال امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن در مراسم معارفه خود از کار کردن با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان خبر داد.

این سرمربی ترکیه‌ای که قرار است در نخستین بازی روی نیمکت سرخپوشان بنشیند در این نشست از آشنایی با چندین نفر از مربیان مطرح جهان صحبت کرد و همچنین از «یواخیم لو» به عنوان یکی از دوستانش یاد کرد و گفت از او برای سفر به ایران دعوت کرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد، جمعه ۱۲ بهمن از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما