به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»
حسین دهباشی، فعال رسانه مستقر در لبنان در توئیتر نوشت:
اسرائیل بسته به دروغهای بسیاربزرگ است. اسرائیلیها اگر دروغ نگویند، خمارند. مثل این است که خبرنگاری را با راکت نزده باشند یا انگار بیمارستانی را بمباران نکرده باشند. دروغ از اف۳۵ برایشان سلاحتر است و از کودککشی شیرینتر. شبی اگر دروغشان را کسی باور نکند، فردایش را نمیبینند.




