به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»
پزشکیان، رئیس جمهور در توئیتر نوشت:
در دیدار با رئیس جمهور روسیه، آقای ولادیمیر پوتین، ضمن تشکر از میزبانی شایسته این دور از اجلاس بریکس، درباره اجرایی کردن توافقنامه فیمابین، افزایش تعاملات اقتصادی و مسائل امنیتی منطقه و جهان گفتگو کردیم.
.jpg)



