سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 384956
تاریخ انتشار: 30/مهر/1403 - 16:50

بدنبال تشکیل«نیروی موشکی» بودیم

بدنبال تشکیل«نیروی موشکی» بودیم

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»

یکی از فعالان رسانه در توئیتی نوشت:

آویگدور لیبرمن وزیر سابق امنیت اسرائیل (وزیر دفاع/جنگ) میگه:

"سال ۲۰۱۸ وقتی وزیر بودم، بدنبال تشکیل«نیروی موشکی» بودیم.

اگر شده بود،امروز هزاران موشک داشتیم ومیتوانستیم «ظرف ۱۲دقیقه» هرجایی از خاورمیانه از جمله ایران و یمن و عراق را بزنیم.

امیدوارم به این نیاز فوری پی برده باشند!"

نظرات بینندگان
نظرات شما