سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 384414
تاریخ انتشار: 24/مهر/1403 - 16:53

۲۰ میلیارد در جیب قرمزها

باشگاه پرسپولیس نسبت به استقلال، پنج میلیارد تومان بیشتر بلیت‌فروشی داشته است.

۲۰ میلیارد در جیب قرمزها

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از خبر ورزشی

در روزهای اخیر صورت سود و زیان منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس روی سامانه کدال (پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده) منتشر شد.

طبق این اطلاعات استقلال در آن بازه زمانی ۳۲۷ میلیارد تومان کسب درآمد کرده که ۱۵ میلیارد تومان از طریق بلیت‌فروشی بوده است.

همچنین در گزارش صورت سود و زیان پرسپولیسی‌ها درآمد ۲۸۹ میلیارد تومانی ثبت شده که ۲۰ میلیارد تومان آن از محل بلیت‌فروشی بوده است.

در این شرایط استقلال با وجود ثبت درآمد بیشتر در صورت‌های مالی، از نظر درآمد بلیت‌فروشی پنج میلیارد نسبت به رقیب سنتی خود کمتر عایدی داشته است.

 

نظرات بینندگان
نظرات شما