چهارشنبه 03 تير 1405 - Wed 24 Jun 2026
  • ادای احترام پوتین به آرامگاه سرباز گمنام / فیلم

  • تکذیب ادعای جنجالی شهباز شریف درباره مذاکرات

  • وضعیت تردد در تنگه هرمز به چه صورت است؟

  • حذف اولین تیم آسیایی از جام جهانی+ فیلم

  • وزیر ارتباطات: تلفن همراه و ثابت قطع نخواهد شد

  • سنت چندصدساله تولید عود در ویتنام / عکس

  • قیمت بیت کوین امروز سه‌شنبه ۲ تیر

  • مترو و بی آر تی در تهران تا چه زمانی رایگان است؟

  • ترفند شهید دهقان برای فرار از اعدام توسط ساواک

  • دومین شب مراسم عزاداری ماه محرم در جوار محل عروج قائد شهید/عکس

  • حاتمی‌کیا: تنگسیری‌ها دارد این خاک

  • وقتی حرف ترامپ پیش الجولانی هم خریدار ندارد+عکس

  • ایران چند درصد شانس صعود دارد؟

  • پزشکیان عازم اسلام‌آباد شد

  • مسیر پروازهای اربعین کوتاه‌تر شد

  • کم‌نظیر از یک پلنگ سیاه در کنار دو توله‌اش / عکس

  • سمور آبی یک تمساح را زنده زنده خورد / فیلم

  • بنزین ارزان و تورم ۳ رقمی در اقتصاد ایران

  • مداحی لالایی از حاج عبدالرضا هلالی

  • توافق با ایران، حل موقت بحران موجودیتی هژمونی آمریکا یا آمادگی برای تنشی بزرگتر در آینده؟

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 377603
    تاریخ انتشار: 10/مرداد/1403 - 13:49
    حدادی:

    سقف قرارداد در فوتبال رعایت نشد

    اسطوره بسکتبال ایران نسبت به گذاشتن سقف قرارداد در لیگ برتر بسکتبال انتقاد کرد.

    سقف قرارداد در فوتبال رعایت نشد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا

    مجمع سالیانه سازمان لیگ بسکتبال ایران، امروز (چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) برگزار شد که در جریان این مجمع، حامد حدادی درباره گذاشتن قانون سقف قرارداد در لیگ برتر بسکتبال ایران گفت: سقف قرارداد در فوتبال هم رعایت نمی‌شود و اصلا درست نیست، ضمن اینکه باید یک اهرم فشار هم بین باشگاه و بازیکن باشد تا هر دو به حق و حقوق خود برسند.

    او ادامه داد: نحوه پرداخت قرارداد بسیار مهم است و هر دو طرف باید راضی باشند. به عنوان مثال من در NBA و چین حقوقم را ماهانه می‌گرفتم و مشکلی هم نداشتم، بازیکن اگر سر موقع حقوقش را دریافت کند، مریض نیست که تیم خود را عوض کند.

    کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: متاسفانه برخی باشگاه‌ها قرارداد می‌بندند اما به آن عمل نمی‌کنند؛ اتفاقی که خوب نیست. بازیکنان هم خرج زن و بچه و زندگی دارند. به نظرم باید یک اهرم فشار مناسب بین باشگاه و بازیکنان وجود داشته باشد و سقف بودجه راه حل خوبی نیست.

    او تصریح کرد: در ظاهر سقف را رعایت می‌کنند اما در باطن به بازیکنان پول زیرمیزی می‌دهند.

    حدادی ادامه داد: اگر الان درباره مهرام صحبت می‌کنم این تیم را دوست دارم اما در سه، چهار سال گذشته مدیریتش خیلی ضعیف بوده است. در کل فصل قبل به بازیکنان پول نداده بودند و سه روز مانده به پنجره به بازیکنان چک دادند. محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و سجاد مشایخی سه بازیکن اصلی آنها پول گرفتند اما بازیکنان جوان به حقوق خود نرسیدند و دستشان به جایی بند نبود.

    او در پایان تاکید کرد: اگر اهرم فشار باشد هم بازیکن و هم باشگاه به حق و حقوق خود می‌رسند.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما