دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
  • ایران تیم خطرناک تری نسبت به بلژیک بود

  • قیمت دلار امروز دوشنبه ۱ تیر

  • خبر جدید معاون وزیر رفاه درباره کالابرگ

  • افزایش دمای کشور در بهار ۱۴۰۵

  • جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید

  • صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران در یک هفته

  • جزئیات شارژ سهمیه بنزین تیرماه

  • ساعت مچی و نشانه‌های یک ذهن منظم

  • بلوف خنده‌دار ترامپ با ادعای «فرشته نگهبان»+ عکس

  • خشم تل‌آویو، تمکین اعراب؛ ایران چگونه معادلات منطقه را تغییر داد؟

  • تیم ملی فوتبال ایران در چه صورتی به دور بعدی جام‌جهانی صعود خواهد کرد؟

  • کامنت کیلیان امباپه برای بیرانوند +عکس

  • شهید چمران فیزیکدان و فرمانده بود

  • عراقچی نتایج مذاکرات سوئیس را تشریح کرد

  • شباهت عجیب ترامپ به پنگوئن ها

  • گردباد ناگهانی مراسم سیاسی را برهم زد / فیلم

  • سرنگونی گاومیش در هجوم گروهی شیرها / فیلم

  • سوخو-۳۰های روسی در راه ایران؛ تغییر موازنه قدرت در آسمان خاورمیانه

  • خشم قلعه‌نویی در جام جهانی پیچید + عکس

  • زمان ثبت‌نام حج تغییر کرد + عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 367552
    تاریخ انتشار: 22/اسفند/1402 - 10:51

    ورود اتوبوس‌های جدید از سال آینده

    رئیس شورای شهر تهران به راهبندان‌های وقت‌گیر و کشنده تهران در این روزها اشاره کرد و گفت: البته سال آینده بخشی اتوبوس و واگن های جدید وارد تهران می شود.

    ورود اتوبوس‌های جدید از سال آینده

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از فارس

    مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز 22 اسفند 1402 در جلسه علنی شورا به ترافیک تهران اشاره کرد و گفت: ترافیک این ایام آزار دهنده است واز همه مسوولان در شهرداری به خصوص معاونت حمل و نقل ترافیک خواهش می کنم همه توان خود را به کار گیرند تا قدری خدمات عمومی بهتر ارائه شود هر چند شاید خیلی هم در ترافیک تاثیر نداشته باشد اما باز هم بهتر است. رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم هم سفرهای خود را تنظیم کنند و از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و از سیستم حمل ونقل عمومی استفاده کنند.وی به راهبندان های وقت گیر و کشنده تهران این روزهای تهران اشاره کرد و گفت: البته سال آینده اتوبوس و واگن های جدید وارد تهران می شود و امروز هم از نمونه های آن رونمایی می شود.مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز 22 اسفند 1402 در جلسه علنی شورا به ترافیک تهران اشاره کرد و گفت: ترافیک این ایام آزار دهنده است واز همه مسوولان در شهرداری به خصوص معاونت حمل و نقل ترافیک خواهش می کنم همه توان خود را به کار گیرند تا قدری خدمات عمومی بهتر ارائه شود هر چند شاید خیلی هم در ترافیک تاثیر نداشته باشد اما باز هم بهتر است. رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم هم سفرهای خود را تنظیم کنند و از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و از سیستم حمل ونقل عمومی استفاده کنند.وی به راهبندان های وقت گیر و کشنده تهران این روزهای تهران اشاره کرد و گفت: البته سال آینده اتوبوس و واگن های جدید وارد تهران می شود و امروز هم از نمونه های آن رونمایی می شود.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما