سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 367064
تاریخ انتشار: 15/اسفند/1402 - 20:55

داور لیگ برتری ۶ ماه محروم شد

داور خوزستانی لیگ برتر شش ماه محروم شد.

داور لیگ برتری ۶ ماه محروم شد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از lمشرق

 کمیته اخلاق هیأت فوتبال استان خوزستان، عباس راکی که یکی از داوران شاغل در لیگ برتر فوتبال است را شش ماه محروم کرد.

راکی قضاوت دیدار تیم‌های سپاهان و گل گهر را در فصل جاری بر عهده داشت که به دلیل تصمیم‌های اشتباهی که در زمین بازی داشت، محروم شده است.

 

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما