سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 338554
تاریخ انتشار: 26/فروردين/1402 - 10:49

از تماشای گریه رونالدو لذت بردم!

هافبک تیم مراکش با یادآوری پیروزی برابر پرتغال اظهار نظر عجیبی کرد.

 از تماشای گریه رونالدو لذت بردم!

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ورزش سه  سوفیان بوفل، ملی پوش مراکشی الریان در گفتگو با شبکه Alkass در مورد مسیر شگفت انگیز مراکش در جام جهانی قطر صحبت کرد.

او در بخشی از این گفتگو در خصوص پیروزی این تیم برابر پرتغال در یک چهارم نهایی جام جهانی و صعود به جمع چهارتیم پایانی صحبت کرد و به ذکر نکته ای عجیب پرداخت.

بازیکن الریان قطر لذتی را که کریستیانو رونالدو در پایان آن بازی در ورزشگاه الثومه در تاریخ ۱۰ دسامبر به او بخشید، پنهان نکرد و گفت: "با تمام احترامی که رونالدو سزاوار آن است، از دیدن گریه او بعد از بازی لذت بردم!"

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما