شنبه 06 تير 1405 - Sat 27 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 334842
تاریخ انتشار: 10/اسفند/1401 - 14:59

ضرغامی: تقصیر من بود نه وزیر ارتباطات!

وزیر میراث فرهنگی گفت: در ماجرای سیمکارت‌ها اگر قرار بود از کسی انتقاد بشود باید از من انتقاد می‌شد. پیشنهاد ما بود پیگیرش هم هستیم. گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند.

ضرغامی: تقصیر من بود نه وزیر ارتباطات!

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ،


download

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما