جمعه 05 تير 1405 - Fri 26 Jun 2026
  • خلیل‌زاده در تیم منتخب دور دوم گروهی + عکس

  • فیلم/ حال و هوای تهران در روز تاسوعا

  • گل‌های روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۲۶ / فیلم

  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵

  • توافق ستاره استقلال برای تمدید قرارداد

  • قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد

  • دیدار قالیباف با علی اف +عکس

  • اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

  • پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه

  • پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شود؟

  • اعلام زمان از سرگیری مذاکرات فنی اسلام‌آباد

  • برنامه بازی‌های روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۶

  • توقف کامل پروازها در فرودگاه مهرآباد ۱۲ و ۱۵ تیر

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به محمدباقر ذوالقدر

  • هیچ نشستی با گروسی برگزار نشده است

  • افشای مشخصات وطن‌فروش‌ها به صورت آنلاین +عکس

  • ترامپ فینال جام جهانی را خراب می‌کند

  • «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»+ عکس

  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 33012
    تاریخ انتشار: 24/تير/1395 - 20:07
    پایگاه خبری حامیان ولایت/ فناوری

    ‌انتقال سرورهای تلگرام به ایران

    سرورهای شبکه اجتماعی تلگرام به ایران انتقال می یابد.

    ‌انتقال سرورهای تلگرام به ایران

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سرورهای شبکه اجتماعی تلگرام به ایران انتقال می یابد.
     
    به صدا و سیما، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد، با اشاره به پروژه انتقال سرورهای شبکه اجتماعی تلگرام به داخل کشور گفت: سیاست دولت و شورای عالی فضای مجازی این است که اهتمام ویژه‌ای به این مساله قائل شویم که مردم اطمینان داشته باشند، اطلاعات حریم شخصی آنها حفظ شود.
     
    محمود واعظی در ادامه افزود: موضوع انتقال سرورهای شبکه اجتماعی تلگرام، در شورای عالی فضای مجازی مطرح شده است و معمولا نوعی ارتباط بین‌المللی بین وزارت ارتباطات و افرادی که به نوعی در حوزه سایبر فعالیت دارند، وجود دارد.
     
    وی در خصوص مطرح شدن شایعه طبقه‌بندی شدن کاربران شبکه اجتماعی تلگرام توسط این وزارتخانه اظهار داشت: چنین ایده‌ای تاکنون مطرح نشده است.
     
    واعظی اذعان کرد: این اطمینان در مورد شبکه‌های اجتماعی که سرورشان در خارج از کشور هستند، وجود ندارد و لذا در دولت تصمیم بر این گرفته شده که از شبکه‌های اجتماعی داخل کشور حمایت داشته باشیم.
     
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به موضوع افشای اطلاعات شخصی کاربران ایرانسل بیان کرد: در تعهداتی که هنگام اخذ قرارداد با اپراتورها منعقد می‌شود، موضوع امنیت اطلاعات کاربران مورد تأکید جدی قرار لذا اطمینان وجود دارد که در تمام بخش‌های این اپراتورها امنیت بالایی باشد و دسترسی به آنها از طریق هک کردن ممکن نیست

    منبع : تابناک

    نظرات بینندگان
    نظرات شما