دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 326566
تاریخ انتشار: 14/دي/1401 - 12:45

مازوت سوزی در تهران نداریم!

رئیس سازمان حفاظت در رابطه با گزارش نمایندگان مربوط به مازوت سوزی در تهران، تاکید کرد: ما در اطراف تهران اصلاً چنین بحثی نداریم.

مازوت سوزی در تهران نداریم!

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با گزارش نمایندگان مربوط به مازوت سوزی در تهران اظهار داشت: ما در اطراف تهران اصلاً چنین بحثی نداریم و بحث توان شهر مطرح است که باید مدیریت و کنترل شود.

وی در رابطه با چاله‌های روغن عنوان کرد: این موضوع در حال مدیریت شدن است و آنهایی که از قبل در مسیر جاده‌ها بودند به آنها اخطار داده شده و باید آن را رعایت کنند.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما