یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 32459
تاریخ انتشار: 20/تير/1395 - 11:35
پایگاه خبری حامیان ولایت /فرهنگی

حسین محب اهری راهی بیمارستان شد

حسین محب اهری برای گذراندن یک دوره شیمی درمانی جدید مجدد راهی بیمارستان شد.

حسین محب اهری راهی بیمارستان شد

حسین محب اهری بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بستری شدن مجدد در بیمارستان گفت: طی آزمایشاتی که تا به امروز انجام دادم پزشک معالجم یک دوره دو ماهه شیمی درمانی را برای من در نظر گرفتند که از دیروز آغاز شده است. 
 
وی افزود: نتیجه آزمایشات مورد رضایت پزشک معالجم بوده و با گذراندن این دوره شیمی درمانی اگر مابقی آزمایشات و اسکن ها هم مثبت باشد برای پیوند مغز و استخوان به بیمارستان دیگری منتقل خواهم شد.

منبع : خبرنگاران جوان

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما