سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 321455
تاریخ انتشار: 06/آذر/1401 - 21:55
در جام جهانی

ناآرامی در بروکسل بعد از باخت بلژیک

بعد از باخت بلژیک در جام جهانی ناآرامی های زیادی در بروکسل رخ داد.

ناآرامی در بروکسل بعد از باخت بلژیک

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از  ایسنا و به نقل از تلگراف، پس از بازی بلژیک برابر مراکش در جام جهانی که با شکست بلژیکی ها همراه شد، در بروکسل پایتخت این کشور ناآرامی‌ها آغاز شد. گفته می شود که هواداران اموال عمومی در خیابان را تخریب و اشیایی را به سمت افسران پلیس پرتاب کرده‌اند.

خبرگزاری بلگا بعدازظهر یکشنبه گزارش داد که حدود ۱۰۰ افسر پلیس با ماشین های آب پاش  علیه هوادارانی که اموال عمومی را تخریب کرده و اشیاء را به سمت مأموران پرتاب می کردند وارد عمل شوند.

پلیس در توییتر از مردم خواست از تجمع در خیابان های مجاور مرکز شهر خودداری کنند. فیلیپ کلوز شهردار بروکسل در توییتر نوشت: به همه هواداران توصیه می‌کنم به مرکز شهر نیایند. دستور دستگیری اغتشاشگران داده شده است.

به درخواست پلیس همچنین حمل و نقل محلی در بروکسل متوقف شد.

بلژیک در بازی اخر باید به مصاف تیم ملی کرواسی برود و فشار زیادی اکنون روی بلژیک قرار دارد.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما