سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 321169
تاریخ انتشار: 03/آذر/1401 - 19:33

بیرانوند دیدار با ولز را از دست داد

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار با ولز را از دست داد.

بیرانوند دیدار با ولز را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ،  علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار با ولز را از دست داد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در نشست خبری این خبر را تایید کرد.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما