دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 307856
تاریخ انتشار: 12/مرداد/1401 - 18:57

استقلالی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند!

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا شروع فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنان و کادر فنی تیمش درخواست کرده است مصاحبه‌ای انجام ندهند تا فضا برای آبی‌های پایتخت به آرامی پیش برود.

 استقلالی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند!

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال، بازیکنان تیمش را از انجام هرگونه مصاحبه منع کرد.

تیم فوتبال استقلال پس از برگزاری اردوی خود در کشور ترکیه و برگزاری ۴ بازی دوستانه، جمعه هفته گذشته به تهران بازگشت تا ادامه تمرینات خود را برای آمادگی رقابت‌های لیگ برتر در مجموعه ورزشی انقلاب پیش ببرد.

آبی‌های پایتخت ۹ روز تا شروع رقابت‌های لیگ برتر فرصت دارند تا خود را برای مصاف اول خود در این مسابقات آماده کنند. استقلالی‌ها روز جمعه، ۲۱ مرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌روند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا شروع فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنان و کادر فنی تیمش درخواست کرده است مصاحبه‌ای انجام ندهند تا فضا برای آبی‌های پایتخت به آرامی پیش برود.

ساپینتو از بازیکنان تیمش درخواست کرده است در این فصل از مسابقات برای انجام مصاحبه و مسائل مربوط به این حوزه، با خودش هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما