جمعه 05 تير 1405 - Fri 26 Jun 2026
  • خلیل‌زاده در تیم منتخب دور دوم گروهی + عکس

  • فیلم/ حال و هوای تهران در روز تاسوعا

  • گل‌های روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۲۶ / فیلم

  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵

  • توافق ستاره استقلال برای تمدید قرارداد

  • قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد

  • دیدار قالیباف با علی اف +عکس

  • اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

  • پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه

  • پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شود؟

  • اعلام زمان از سرگیری مذاکرات فنی اسلام‌آباد

  • برنامه بازی‌های روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۶

  • توقف کامل پروازها در فرودگاه مهرآباد ۱۲ و ۱۵ تیر

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به محمدباقر ذوالقدر

  • هیچ نشستی با گروسی برگزار نشده است

  • افشای مشخصات وطن‌فروش‌ها به صورت آنلاین +عکس

  • ترامپ فینال جام جهانی را خراب می‌کند

  • «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»+ عکس

  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 299660
    تاریخ انتشار: 14/خرداد/1401 - 11:35

    نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب

    وزیر بهداشت در نامه‌ای به رهبر انقلاب ضمن تبریک صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا، این دستاورد را حاصل حمایت‌های ایشان، همت رئیس جمهوری، ایثارگری کادر درمان و همبستگی مردم دانست.

    نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از  تسنیم، در پی ثبت آمار صفر تلفات روزانه کرونا برای نخستین بار از آغاز شیوع این بیماری در کشورمان، دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، این دستاورد را به ایشان تبریک گفت و با اشاره به مقاومت ملت ایران، همت رئیس جمهور و دولت مردمی و مجاهدات کادر درمان به‌ویژه شهدای مدافع سلامت، بذل رهنمودها و تدابیر حکیمانه معظم‌له را خواستار شد.


    متن نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

    محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «ادام الله ظله الشریف»

    سلام علیکم
    همچنان که مستحضرید آمار روزانه فوت هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا متعاقب تزریق 150 میلیون دوز واکسن که به‌رغم نارسایی‌های ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار صورت گرفت، از چندی پیش به تک رقمی گرایید و در تاریخ پنجشنبه 12 خرداد 1401 پس از 831 روز مقابله نفس‌گیر با همه‌گیری این ویروس، جمهوری اسلامی ایران، نخستین روز بدون مرگ ناشی از کرونا را به ثبت رساند.

     هر چند مشکلات ناشی از شیوع کرونا همچنان پایان نیافته و‌ افول این بیماری بر خاتمه قطعی آن دلالت ندارد، اما دستاورد حاضر که با مدد الهی، حمایت‌های آن رهبر عظیم‌الشأن و همت رئیس جمهور انقلابی و دولت مردمی حاصل گردید، نشان از قدرت ملت ایران، روحیه ایثار نیروهای جهادی درمان، اخلاص و ابتکار دانشمندان با ایمان و همبستگی عمیق مردم عزیزمان با دولت خدمتگزار سیزدهم و دیگر قوا و نهادهای انقلابی دارد. 

    از این رو وظیفه خود می‌دانم توفیق حاصله را به محضر شریف حضرتعالی تبریک عرض نموده، ضمن تجدید عهد با ارواح طیبه شهدای مدافع سلامت، بذل رهنمودها و تدابیر حکیمانه و دعای خیر رهبر عزیزمان را برای ریشه‌کنی نهایی این بیماری مسألت نمایم.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما