جمعه 05 تير 1405 - Fri 26 Jun 2026
  • خلیل‌زاده در تیم منتخب دور دوم گروهی + عکس

  • فیلم/ حال و هوای تهران در روز تاسوعا

  • گل‌های روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۲۶ / فیلم

  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵

  • توافق ستاره استقلال برای تمدید قرارداد

  • قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد

  • دیدار قالیباف با علی اف +عکس

  • اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

  • پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه

  • پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شود؟

  • اعلام زمان از سرگیری مذاکرات فنی اسلام‌آباد

  • برنامه بازی‌های روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۶

  • توقف کامل پروازها در فرودگاه مهرآباد ۱۲ و ۱۵ تیر

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به محمدباقر ذوالقدر

  • هیچ نشستی با گروسی برگزار نشده است

  • افشای مشخصات وطن‌فروش‌ها به صورت آنلاین +عکس

  • ترامپ فینال جام جهانی را خراب می‌کند

  • «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»+ عکس

  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 297777
    تاریخ انتشار: 01/خرداد/1401 - 12:39

    استقلال بدون ستاره قهرمان لیگ شد

    مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، شاگردان مجیدی با رعایت دو اصل مهم توانستند قهرمان شوند و فصل ایده‌آلی را برای خود رقم بزنند.

    استقلال بدون ستاره قهرمان لیگ شد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از خبرورزشی ادموند اختر درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: با توجه به قهرمانی زودهنگام استقلال، طبیعی بود شاگردان فرهاد مجیدی خیلی به آب و آتش نزنند. البته بازیکنان استقلال تلاش‌شان را کردند و اینکه همچنان رکورد شکست‌ناپذیری استقلال در این فصل پابرجاست، اتفاقی بزرگ به شمار می آید که شاید تا سال‌ها تکرار نشود.

    وی ادامه داد: رعایت دو اصل خیلی مهم باعث به وجود آمدن فصلی ایده‌آل برای استقلال شد. تیمِ مجیدی در حالی که دو هفته به پایان مسابقات باقی مانده است، شکستی نداشته و موضوع بعدی هم این است که استقلال در این فصل خیلی کم گل خورده است. ما در تمام لیگ‌های معتبر جهان هم این دو مورد را می‌بینیم که عامل اصلی قهرمانی یک تیم است.

    مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دیگر آبی‌پوشان در فصل جاری این بود که نتایج تیم روی عملکرد یک یا دو بازیکن به دست نمی‌آمد و استقلال ستاره خاصی نداشت. به عقیده من امسال مجیدی به کمک دستیارانش تیمی ساخت که نباخت و سخت گل خورد، همین مسئله هم عامل باعث قهرمانی زودهنگام استقلال شد. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود از مدیرعامل تا کادر فنی و بازیکنان نقش داشته‌اند.

    اختر درباره آینده استقلال پس از قهرمانی در لیگ خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایطی رقم بخورد که اکثر بازیکنان این تیم حفظ شوند و بتوانند قراردادشان را تمدید کنند. استقلال در این فصل جوانانی مثل حسین‌زاده، سلمانی، حردانی و ... داشت که اتفاقاً خیلی خوب عمل کردند. باید برنامه باشگاه به گونه‌ای باشد که جوانان آینده‌دارش را حفظ کند و با حفظ نفرات تأثیرگذارش، برای فصل بعد بازیکنان مدنظر کادر فنی را هم جذب کند. قطعاً فصل آینده استقلال به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار سختی خواهد داشت.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما