سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 291460
تاریخ انتشار: 16/فروردين/1401 - 23:43

قلعه‌نویی به نشست خبری نرفت

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از تساوی با شهرخودرو در نشست خبری شرکت نکرد.

 قلعه‌نویی به نشست خبری نرفت

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از فارس؛ تیم فوتبال گل گهر سیرجان امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه خود مقابل شهرخودرو قعرنشین به تساوی سه بر سه رسید و از شکست خانگی فرار کرد.

امیر قلعه نویی، سرمربی گل‌گهر پس از پایان این مسابقه در نشست خبری شرکت نکرد و سعید الهویی، مربی این تیم با حضور در سالن کنفرانس پاسخگوی اهالی رسانه شد.

نظرات بینندگان
نظرات شما