دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 291255
تاریخ انتشار: 15/فروردين/1401 - 22:46

هافبک پرسپولیس از بازی بعدی محروم شد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد مقابل هوادار دیدار بعدی تیمش را از دست داد.

 هافبک پرسپولیس از بازی بعدی محروم شد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، مهدی ترابی با دریافت کارت زرد در دقیقه ۷۲ دیدار با هوادار بازی بعدی تیمش مقابل پیکان را از دست داد.

ترابی پیش از این در بازی‌های دور رفت مقابل نساجی، صنعت نفت و استقلال هم کارت زرد گرفته بود.

نظرات بینندگان
نظرات شما