سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 290854
تاریخ انتشار: 14/فروردين/1401 - 08:23

گل محمدی لک را کنار گذاشت

گلر پرسپولیس اجازه تمرین با این تیم را ندارد.

 گل محمدی لک را کنار گذاشت

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا ، پس از شکست سه بر یک پرسپولیس برابر تیم ملی امید، یحیی گل‌محمدی از عملکرد حامد لک روی یکی از گل‌های خورده رضایت نداشت و این موضوع را فردای آن روز به این دروازه‌بان گوشزد می‌کند. حامد لک هم در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی با ادبیات بدی با او صحبت می‌کند که این موضوع باعث می‌شود سرمربی پرسپولیس دروازه‌بان‌ تیمش را فعلا کنار بگذارد.

حامد لک فعلا اجازه همراهی پرسپولیس را ندارد و با هماهنگی‌های انجام شده ساعتی زودتر از سایرین به ورزشگاه کاظمی‌ می‌رود و به تنهایی تمرین می‌کند. هنوز مشخص نیست این تنبیه لک تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نظرات شما