سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 285166
تاریخ انتشار: 28/بهمن/1400 - 10:33

این اگه دیکتاتوری نیست پس چیه؟

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بخاطر شرکت در کاروان اعتراضات در اتاوا، از کار اخراجش کردن، اخیرا ترودو هم اعلام کرده بود که حساب بانکی معترضین رو مسدود میکنه چندین نفر هم بابت کمک به کاروان رانندگان بازداشت شدند. در کشور مدعی آزادی، این اگه دیکتاتوری نیست پس چیه؟!

این اگه دیکتاتوری نیست پس چیه؟

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما