دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 284006
تاریخ انتشار: 20/بهمن/1400 - 10:59

قاسمی‌نژاد قراردادش را فسخ کرد و جدا شد

بازیکن فولاد خوزستان قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

 قاسمی‌نژاد قراردادش را فسخ کرد و جدا شد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از خبرورزشی محمد قاسمی‌نژاد هافبک فولاد خوزستان پس از دو سال و نیم حضور در فولاد خوزستان به پایان کارش با این باشگاه رسید و رسما از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.

این بازیکن ۳۲ ساله که طی دو فصل و نیم اخیر مجموعا ۵۵ بازی در لیگ برتر و سه بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد خوزستان انجام داد و دو گل به ثمر رساند، با تصمیم جواد نکونام و طی توافق دو طرفه، قراردادش با این باشگاه را فسخ و جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما