به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمد وحیدی به همراه اسماعیل نجار ظهر چهارشنبه برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده جنوب کرمان وارد فرودگاه جیرفت شدند.
وزیر کشور قرار است به شهرستان رودبار سفر کند و از نزدیک در جریان وضعیت مردم قرار گیرد.
سیل گسترده جنوب استان کرمان را برای دومین بار طی دو هفته اخیر فرا گرفته است.



