یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: این تصویر مجاهدین یمنی است که بعد از تسلط کامل بر مدیریت رحبه در جنوب مارب سجده ی شکر به جای می آورند.
نیازی به تعجب نیست کار همیشگی شان است، بعد از فتح، سجده می کنند تا فراموش نکنند برای چه ارزش هایی جهاد می کنند و خون می گیرند و خون می دهند