سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 257593
تاریخ انتشار: 24/مرداد/1400 - 14:37

کار دژپسند هم به قوه قضائیه کشید

نماینده تبریز اعلام کرد که مجلس پرونده فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت حسن روحانی را به خاطر بورس به قوه قضائیه فرستاد.

کار دژپسند هم به قوه قضائیه کشید

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: پس از بحث و بررسی نمایندگان در جلسه علنی 19 مرداد، پرونده دژپسند بخاطر تخلف در انتصاب قالیباف، رئیس وقت سازمان بورس، به دستکاه قضا ارجاع شد. 

سوال این است که چرا این رسیدگی در مورد استیضاح دژپسند صورت نپذیرفت تا چهل میلیون مالباخته بورس که با فروش مختصر دارایی‌هایشان وارد سرمایه‌گذاری در بورس شده بودند بفهمند چگونه ثروت و دارایی‌شان به تاراج رفته است؟

نظرات بینندگان
نظرات شما