به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»آیا میدانید در ۱۶ تیرماه ۱۳۳۰، با دستور مصدق کنسولگریهای ایران در تلآویو و قدس تعطیل و رابطه با اسرائیل قطع شد؟!
نگذاریم تاریخ را تحریف کنند و بگویند که مردم ایران با اسرائیل مشکل ندارند و مشکل جمهوری اسلامی است. سابقه دشمنی ما با اسرائیل به قبل از انقلاب برمیگردد!



