سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 251278
تاریخ انتشار: 15/تير/1400 - 10:05

یحیی گل‌محمدی محروم شد

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن، از همراهی تیمش مقابل فولاد محروم است.

 یحیی گل‌محمدی محروم شد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» از هفته بیست وششم، پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد می‌رود که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیش از این یک بار به دلیل ۴ کارته شدن از نشستن روی نیمکت سرخپوشان محروم شده بود، این بار به دلیل ۳ کارته شدن حق حضور روی نیمکت تیمش در بازی با فولاد را ندارد.

پرسپولیس و فولاد از ساعت ۲۱:۱۰ در فولاد آره‌نا به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظرات بینندگان
نظرات شما