به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»دولت آلمان به تمامی وزارتخونهها و سازمانهای دولتیش ابلاغ کرده برای حفظ حریم شخصی از فیسبوک، کلاب هاوس، تیکتاک و اینستاگرام خارج بشن.
اینجا هنوز نسخه رسمی کلابهاوس نیومده بود، وزرای ارتباطات و امورخارجه بهسرعت عضو شدن و فراخوانِ عضویت عمومی دادن.



