به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» یک کاربر در توئیتی نوشت: این روزها در سطح استانها و شهرستانها شاهد مسئولینی هستیم که تا ۶ ماه پیش اصلاحطلب متعصبی بودن ولی در این ماهها و روزهای اخیر ارادت خاصی به سادات پیدا کردن و خودشونو اصولگرا میدونن.
شما بهشون چی میگید؟!




