دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 249719
تاریخ انتشار: 07/تير/1400 - 12:57

شما به این افراد چی میگید؟

 شما به این افراد چی میگید؟

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» یک کاربر در توئیتی نوشت: این روزها در سطح استانها و شهرستانها شاهد مسئولینی هستیم که تا ۶ ماه پیش اصلاح‌طلب متعصبی بودن ولی در این ماهها و روزهای اخیر ارادت خاصی به سادات پیدا کردن و خودشونو اصولگرا می‌دونن.

شما بهشون چی میگید؟!

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما