سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 249502
تاریخ انتشار: 06/تير/1400 - 12:59

چرا خاتمی واکسن ایرانی نمی زنه؟

یک کاربر در توئیتی نوشت

چرا خاتمی واکسن ایرانی نمی زنه؟

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»چرا خاتمی که انقدر دلش برای ایران و ایرانی میتپه، در حمایت از جوانان نخبه و متخصص کشورش واکسن ایرانی نمیزنه؟

بهشون اعتماد نداره، یا موضوع چیز دیگه‌ای هست؟

 

Preview

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما