به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی در توییتر نوشت: تا دیروز از ترامپ میخواستند تحریمهای ایران را تشدید کند، نگران استقلال ایران شدهاند.
دلیل مخالفت این جماعت با قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین روشنه
اما دلیل مخالفت برخی در داخل با این قرارداد را نمیفهمم
بازی بردبرد ایران چین می تواند تحریم ها را بی اثر کند
واقعا با بی اثرشدن تحریم ها مخالفید؟!




