دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 226867
تاریخ انتشار: 14/اسفند/1399 - 09:27

حمله یمن به پایگاه سعودی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به یک «هدف مهم» در پایگاه هوایی سعودی «ملک خالد» در منطقه «خمیس‌مشیط» خبر داد.

حمله یمن به پایگاه سعودی

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به هدفی مهم در پایگاه ملک خالد عربستان خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع» گفت: یگان پهپادی موفق شد به فضل الهی هدفی مهم در پایگه ملک خالد در خمیس مشیط را هدف قرار دهد.

وی همچنین افزود که این عملیات با استفاده از پهپاد قاصف انجام شده و با دقت به هدف اصابت کرد.

سرتیپ «یحیی سریع» در پایان گفت: این حمله پهپادی در پاسخ به ادامه حملات سعودی و محاصره ملت یمن صورت گرفته است.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما