سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 223988
تاریخ انتشار: 02/اسفند/1399 - 22:09

گروسی وارد تهران شد

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به منظور گفت‌وگو درباره موضوعات فنی و ترتیبات اجرایی توقف نظارت‌های فراتر از پادمان و پروتکل الحاقی امشب وارد تهران شد.

گروسی وارد تهران شد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به منظور دیدار و گفت‌وگو با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی امشب (شنبه) وارد تهران شد.

وی در بدو ورود مورد استقبال بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و کاظم غریب آبادی نماینده دائم ایران در آژانس قرار گرفت.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما