به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانهای در توییتر نوشت: خبرنگار شبکه ملکه از عراق گزارش داد. حمله به هواپیماهای آمریکایی در اربیل توسط گروههایی انجام شده که در زمان(شهید)قاسم سلیمانی اصلا نبودند و بعد از ایشان بوجود آمدند. می گفت در زمان سلیمانی اربیل برای ائتلاف امن بود الان نیست.